דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040
פרסום ממומן בגוגל
קבל הצעת מחיר עוד היום
לקידום אתרים ממומן

פרסום ממומן בגוגל – מהו?

כשאדם מחפש אחר דבר כלשהו הוא פונה בראש ובראשונה לעזרתו של מנוע החיפוש גוגל. במידה ואתם מעוניינים למכור מוצר/שירות כלשהו, המטרה המרכזית שלכם היא להגיע למודעות של קהל היעד שלכם. כל לקוח שביצע חיפוש באמצעות גוגל ולא הגיע למוצר/שירות שלכם, הוא לקוח פוטנציאלי שאיבדתם. למה זה קורה? מדוע שיהיה מצב אשר בו אתם מספקים מוצר/שירות מסוים והלקוחות כלל אינם מודעים לו? כשגוגל מציג בפני הגולש את תוצאות החיפוש, הוא מדרג אותן לפי קריטריונים שונים. הקריטריונים הללו הינם רבים ומבוססים בעיקר על תוכן רלוונטי לגולש ועוד כהנה וכהנה מאפיינים אחרים שלפי גוגל הופכים את האתר לרלוונטי עבור הגולשים. שיפור המאפיינים הללו באתר שלכם מכונה – 'קידום אורגני' והוא מהווה עולם שלם בפני עצמו. גוגל מודע לאינטרס של עסקים לקדם את עצמם במנוע החיפוש שלו ומציע להם אפשרות עבור פרסום ממומן בגוגל מטעמו. אתר שמשלם לגוגל עבור קידום ממומן מבטיח לעצמו, לפחות לזמן מסוים, שהאתר שלו יוצג בראש תוצאות החיפוש בצורה מודגשת.

האפשרויות שיש לקידום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל קיים כמה וכמה אפשרויות שאת הבחירה עושים לפי סוג העסק וכמובן גם התקציב.

פרסום ברשת החיפוש

פרסום ברשת החיפוש

הפרסום ברשת החיפוש הוא כלי חשוב ביותר לקידום עסק. יש לייעל את האתר והתוכן המוצע בו כך שיתאימו לצרכי הגולש, תוך שימוש נכון במילות מפתח והנגשה אופטימלית לגוגל. חשוב ליצור תוכן באיכות גבוהה שיעניין את קהל היעד. עם זאת, הדבר דורש ידע בפרסום באפיק זה תוך הכרת התחום לרבות העדכונים השוטפים בו, ולכן מומלץ להיעזר במומחה עם ניסיון מוכח בקידום אתרים בכלים של גוגל.

פרסום ברשתות חברתיות (סושיאל)

פרסום ברשתות חברתיות (סושיאל)

פרסום ברשתות חברתיות הוא כלי חשוב לשיווק וקידום עסק. יש ליצור תוכן אטרקטיבי ומעניין עבור כל רשת, תוך התאמה לקהל היעד. מומלץ לנהל דיאלוג פעיל עם המשתמשים, לענות על שאלותיהם וליצור קהילה נאמנה. יש לפרסם פוסטים בקצב קבוע וכן לארגן מעת לעת קמפיינים ותחרויות שיווקיות המעודדים השתתפות. כמו כן רצוי לנטר באופן שוטף את ביצועי הפרסומים ולתקן כל ליקוי. באמצעות ניהול מושכל של כל הערוצים, ניתן לגייס קהל חדש ולהגדיל את השפעת המותג.
קמפיין בג'ימייל

קמפיין בג'ימייל

משיכת לקוחות חדשים היא אחד האתגרים העיקריים של עסק. קמפיין דואר אלקטרוני יכול לסייע בכך, מאחר שהוא ישיר ואינטראקטיבי. בקמפיין ג'ימייל מומלץ ליצור הודעות ממוקדות ורלוונטיות ללקוחות הפוטנציאלים, תוך הצעת הטבות ורעיונות שיעוררו את התעניינותם. כמו כן, יש לעקוב אחרי התנהגות הנמענים ולתקן את האסטרטגיה בהתאם. תדירות הודעות סבירה ותוכן איכותי יאפשרו לגייס לקוחות חדשים ולשפר את המיתוג, בעלות יחסית נמוכה. קמפיין ג'ימייל יעיל הוא אחד הכלים המשמעותיים ביותר לגידול עסק.

קמפיין ביוטיוב

קמפיין ביוטיוב

יוטיוב הוא ערוץ מרכזי לפרסום ושיווק, במיוחד עבור עסקים המספקים מוצרים ושירותים בתחומי הטכנולוגיה, הבידור והסגנון-חיים. עריכת קמפיין יעיל ביוטיוב תכלול יצירת סרטוני וידאו איכותיים ומעניינים העוסקים במוצר, תוך שימוש בכלים אנליטיים למדידת ביצועים. רצוי לפרסם את הסרטונים בעקביות, ליצור המוני סרטונים קצרצרים ולאסוף נתונים על הצפיות. כמו כן יש להפיק תוכן בפורמטים נוספים כמו ריאיונות וסרטוני הדרכה, ולקדם אותם ברשתות חברתיות לצבירת קהל לקוחות.
קמפיין שיווק מחדש (רימרקטינג)

קמפיין שיווק מחדש (רימרקטינג)

קמפיין רימרקטינג חשוב לעסק מאחר והוא מאפשר למצוא לקוחות חדשים וקיימים בקהל היעד דרך פרסום מחדש. יש לבחון מסד הנתונים ולזהות קבוצות לקוחות בעלות פוטנציאל כדוגמת מבקרים שטרם הזמינו אצלכם. ניתן ליצר להם הצעות מותאמות להוזלה למוצר מסוים או הטבה נלווית בעד כניסה מחודשת לאתר. גם על פי נתונים דמוגרפיים וגיאוגרפיים ניתן לשגר הודעות מושכות שישכנעו לקנות. קמפיין רימרקטינג יעיל יכול להגדיל את מחזור המכירות והרווחים.
קמפיין קניות (שופינג)

קמפיין קניות (שופינג)

קמפיין שופינג מותאם בגוגל יכול לסייע רבות לעסקים. יש לתת התאמה אישית לכל מוצר וקטגוריה דרך יצירת עמודי מוצרים ממוקדים המדגישים את הפרטים החשובים. כמו כן ניתן להשתמש בפרסומת מותאמת לחיפוש, כך שהמוצרים יוצגו בתוצאות החיפוש בהתאם למילות המפתח. יש להציע הנחות והטבות ייחודיות באמצעות קופונים ולהדגיש אופציות משלוח מהירות ונוחות. באמצעות קמפיין מותאם ומכוון כזה, ניתן למקסם מכירות ולשפר את הנוכחות בגוגל.
קמפיין לוקאלי

קמפיין לוקאלי

קמפיין שיווק לוקאלי יכול לסייע רבות לעסקים הפועלים באזור גיאוגרפי מוגדר. יש לנצל את מפת גוגל ולהציג את העסק באמצעות קביעת מיקום והוספת פרטים רלוונטיים. כמו כן, חשוב לייצר תוכן מותאם לקהילה הסמוכה תוך התייחסות לאירועים ולמאפיינים המקומיים. ניתן גם לשתף בקבוצות שכונתיות ברשתות חברתיות ולקדם מבצעים מיוחדים לתושבי הסביבה. פרסום באתרים מקומיים יוכל לסייע למשוך לקוחות חדשים בקרבת הבית.
קמפיין תוכן ממומן

קמפיין תוכן ממומן

קמפיין תוכן ממומן בגוגל הוא דרך ליצור חשיפה ומודעות לעסק. ניתן ליצור מאמרים וסרטוני וידאו מעניינים העוסקים במוצרים ובשירותים ולקדם אותם באמצעות פרסום ממומן בגוגל. רצוי להשקיע בתכנים מקצועיים ומעוררי השראה שיהיו רלוונטים לקהל היעד. בנוסף, חשוב להגדיר תקציב יומי סביר ולנטר באופן שוטף את ביצועי הקמפיין על מנת לשפר את הכדאיות. קמפיין תוכן ממומן יכול לסייע להגדיל את מספר המשתמשים אשר יגיעו לאתר ויהיו ללקוחות פוטנציאלים.
קמפיין לאפליקציות

קמפיין לאפליקציות

קמפיין שיווק אפקטיבי לקידום אפליקציה חשוב להצלחת העסק. יש לייצר מידע מבוסס מחקר על צרכי הקהל היעד, ולפתח ממשק אינטראקטיבי המותאם לכך. כמו כן, חשוב ליצור סרטוני הדרכה קצרים המסבירים את יתרונות האפליקציה. ניתן להפיץ אותם ברשתות חברתיות ולתת קופוני הנחה להורדה. כמו כן, קידום בשותפויות עם אפליקציות דומות יכול לסייע. יש לעקוב אחר נתוני ביצועים ושיעורי המרת הקליקים להורדות, ולשכלל את הקמפיין בהתאם. גישה זו תסייע לגיוס משתמשים חדשים.

תנו לנו להוכיח

שאנחנו יכולים לקדם גם אותכם

פרסום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל - מהו?

כשאדם מחפש אחר דבר כלשהו הוא פונה בראש ובראשונה לעזרתו של מנוע החיפוש גוגל. במידה ואתם מעוניינים למכור מוצר/שירות כלשהו, המטרה המרכזית שלכם היא להגיע למודעות של קהל היעד שלכם. כל לקוח שביצע חיפוש באמצעות גוגל ולא הגיע למוצר/שירות שלכם, הוא לקוח פוטנציאלי שאיבדתם.
למה זה קורה? כיצד קורה מצב אשר בו אתם מספקים מוצר/שירות מסוים והלקוחות כלל אינם מודעים לו?

כשגוגל מציג בפני הגולש את תוצאות החיפוש, הוא מדרג אותן לפי קריטריונים שונים. הקריטריונים הללו הינם רבים ומבוססים בעיקר על תוכן רלוונטי לגולש ועוד כהנה וכהנה מאפיינים אחרים שלפי גוגל הופכים את האתר לרלוונטי עבור הגולשים. שיפור המאפיינים הללו באתר שלכם מכונה – 'קידום אורגני' והוא מהווה עולם שלם בפני עצמו.

גוגל מודע לאינטרס של עסקים לקדם את עצמם במנוע החיפוש שלו ומציע להם אפשרות של פרסום ממומן בגוגל מטעמו. אתר שמשלם לגוגל עבור קידום ממומן מבטיח לעצמו כי לפחות לזמן מסוים האתר שלו יוצג בראש תוצאות החיפוש בצורה מודגשת.

האפשרויות שיש לקידום ממומן בגוגל

לקידום הממומן בגוגל ישנן כמה וכמה אפשרויות שאת הבחירה עושים לפי סוג העסק וכמובן גם התקציב.

1. פרסום ברשת החיפוש – הקידום הממומן הנפוץ ביותר, הגולש מקליד ביטוי מסוים ו-3 או 4 התוצאות הראשונות הן ממומנות ובסוף העמוד ישנן גם מספר מודעות. נחשבת ליעילה במיוחד מכיוון שהיא מסוג PULL כלומר היא מציגה לגולש בדיוק את מה שהוא חיפש ככה שהיא רלוונטית מתמיד. שיטת התמחור היא לפי קליק.

2.פרסום ברשת המדיה – פרסום מסוג PUSH מציגה לגולש מודעות שהוא לא חיפש. המודעה מופיעה כבאנרים באתרים שותפים של רשת החיפוש. אפשר לבחור אתרים ספציפיים, תחומי עניין, אתרים שהלקוחות באתר שלנו שוהים בהם ועוד. השיטת תמחור היא לפי מחיר לקליק או לאלף חשיפות.

3.קמפיין ג'ימייל – פרסום מסוג PUSH. אפשרי ללקוחות בעלי תיבת מייל של גוגל (GMAIL), ניתנת אפשרות לטירגוט לפי רשימות מיילים, טלפונים או פרטים דמוגרפים. שיטת התמחור זהה לשיטת התמחור ברשת המדיה.

4.קמפיין יוטיוב-  קמפיין יוטיוב גם נגזרת מקמפיין רשת המדיה. פרסום שמופיע בסרטוני יוטיוב באתר בצורת באנרים או בצורת סרטון לפני המודעה. שיטת תמחור כמו שיטת רשת המדיה. גם הוא פרסום מסוג PUSH

בעיות נפוצות בקמפיינים ממומנים:

עיוורון מודעות – כאשר אדם מתעלם באופן טבעי ממודעות. אחוז מאוד גבוה מכלל האנשים סובל מעיוורון מודעות והוא אפילו לא מודע לכך. בהתאם לכך אנשים נחשפים למודעה אך לא מקליקים עליה עקב חוסר מודעות.

קליקים של מתחרים – כמו שלנו יש מודעות, סביר להניח שגם למתחרים יש. ואותם מתחרים ירצו לראות את המודעה שלהם ראשונה וגם אם הם ראשונים הם לא ירצו שכמות הלקוחות תחולק בין עוד מתחרים, ומה שהם עושים זה להקליק על המודעות, גורמים לבזבוז כספים של המפרסם ולאי הופעת המודעה כבר בשלב מוקדם ביום.

גוגל לעיתים יודעת לזהות קליקים של מתחרים (בעיקר אם זה VPN) אך זה רק לעיתים רחוקות ולעיתים שווה להתקין מערכות שמונעות הונאות קליקים.

סקרנות ושיעמום – כמה פעמים קרה לכם שאתם לחצתם סתם בלי סיבה על מודעה של מישהו, עם מודע ובלי מודע, אולי לקבל פרספקטיבה, אולי סתם לראות איך נראית המודעה שלו אך זוהי לא המטרה של המודעות – ובמילים פשוטות, עליתם לעסק כסף לחינם.

חוסר ידע בניהול קמפיין ממומן – בעלי עסקים שללא ידע מקדים פרסום ממומן בגוגל מנסים לחסוך בעלויות בכך שהם נמנעים מגיוס איש שיווק המתקצע בתחום. אך בחיסכון זה, הם יגרמו לקמפיין שלהם לעלות הרבה יותר – תשלום גבוה על כל קליק, חשיפת המודעה בפני אנשים שאינם נמצאים במיקום העסק ואי שלילת מילות מפתח הם רק חלק מהדברים שיגרמו לקמפיין שלכם לעלות יותר, הרבה יותר.

קידום ממומן בגוגל – התנאים להצלחה

קידום ממומן בגוגל אינו עובד לפי שיטת 'שגר ושכח'. בכדי להרים קמפיין קידום ממומן מוצלח בגוגל יש לעמוד במספר תנאים.
התנאי הראשון נוגע לשאלת החשיפה. אתם יכולים לשלם לגוגל על-פי הקלקות, השארת פרטים של לקוחות באתר, או של רכישה. המחיר משתנה בהתאם.

ברגע שנגמר התקציב היומי, המודעה יורדת. לכן, יש לתכנן מראש את התקציב כך שיתאים למטרותיכם בצורה המשתלמת ביותר.

התנאי השני נוגע לבניית מודעת הפרסום עצמה. כמו בקידום אורגני, גם קידום ממומן מוצלח דורש עמידה במספר תנאים כגון שימוש במילות מפתח רלוונטיות ושפה ברורה. גוגל מתגמל מודעות פרסום ממומן בגוגל שכאלו בחשיפה טובה יותר.

התנאי השלישי נוגע לעמוד הנחיתה של הלקוחות לאחר ההקלקה על מודעת הפרסום. דף נחיתה צריך להיות בנוי בצורה מסוימת אשר תמשוך את הלקוח להשאיר את פרטיו. אסור לבלבל אותו או להעמיס עליו פרטים מיותרים.

מניסיוננו, קמפיין קידום ממומן בגוגל אשר נעשה כהלכה מוביל לחשיפה מתמשכת לעסק שלכם ובאופן בלתי נמנע גם לרווחים גבוהים.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה